a4

Zorganizuj swój tymczasowy sklep/punkt usługowy w pawilonie AirClad!

COVID a działalność handlowa w sklepach wielkopowierzchniowych…i nie tylko.

Wszyscy wiemy jak to aktualnie wygląda… rządzący fundują firmom handlowym autentyczny ból głowy, wprowadzając odgórny zakaz prowadzenia działalności w galeriach handlowych. Każdy większy sklep przenosi swoje moce na sprzedaż internetową. Pomimo wszelkich niesprzyjających okoliczności niewątpliwie jest to rozwiązanie, które pomaga utrzymać obrót, ale w dalszym ciągu sprzedaż stacjonarna nie istnieje, a to ona w wielu przypadkach stanowi o większości przychodów ze sprzedaży sieci handlowych, nie mówiąc o korzyściach wizerunkowych. Firmy tracą miliony złotych, każdego dnia ograniczają zatrudnienie aby zmniejszyć koszty, jednocześnie szukając rozwiązań aby “obejść” obowiązujące obostrzenia i móc NORMALNIE, LEGALNIE PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ

Pozostaje pytanie: czy jest jakieś rozwiązanie, aby uruchomić sklep, bądź punkt odbioru zamówień internetowych?

…i tym samym podtrzymać  jakże ważny, bezpośredni kontakt z klientami i móc dalej zarabiać stacjonarnie? Wzorem jednej z polskich firm odzieżowych można postawić przyczepę wystawienniczą na parkingu przed galerią handlową 🙂 Jest to ciekawe rozwiązanie i na pewno stanowi częściowe rozwiązanie problemu. Bądź inna firma, tym razem z branży komputerowej, która postawiła przed galerią kontener “sprzedażowy”. Kreatywność i chęć działania polskich przedsiębiorców pomimo zewnętrznych, chaotycznie narzucanych ograniczeń, to coś…. pięknego i inspirującego!

Choć to nie handel tylko usługi ale.. u nas podobnie…. 🙂

Nie ukrywam, my również zmagamy się z podobnymi problemami (co prawda jako firma eventowa..) i staramy się znaleźć sposób wykorzystania naszego sprzętu, który zalega na magazynach od miesięcy, aby móc…normalnie prowadzić działalność, którą rozwijamy od ponad 8 lat..! Sytuacja jest o tyle trudna, że nam w zasadzie nikt nie zabrania działać, ale jako firma posiadająca sprzęt stricte na imprezy (których organizacja jest zakazana….), nie bardzo mamy pole do popisu. Ale myślimy! Próbujemy! Działamy! I tak, wynikiem wewnętrznej burzy mózgów naszego zespołu powstała koncepcja nowego sposobu wykorzystania naszych pawilonów wystawienniczych AirClad®, które dotychczas uświetniały różnego rodzaju wydarzenia swoim wyjątkowym wyglądem i funkcjonalnością. 

Poniżej kilka zdjęć z przykładowych realizacji:

Pawilon 1-modułowy 6×2,5m z dedykowaną ścianką z PCV (uliczny punkt dystrybucji produktów)
Pawilon 2-modułowy 6x5m, poszycie w kolorze czarnym z brandingiem na szybach (aranżacja własna podczas Cracow Live Festiwal)
Pawilon 2-modułowy 6x5m, białe poszycie, branding na szybach frontowych (studio TV podczas Forum Ekonomicznego 2019).
A tu 2 pawilony 6x5m i pomiędzy nimi ekran diodowy 😉

Ale do rzeczy..

Do kogo głównie adresujemy ten tekst?

Generalnie do wszystkich firm, które prowadzą działalność stacjonarną w galeriach handlowych, tymczasowo zamkniętych:

  • Sieci handlowe, w tym punkty odbioru zamówień internetowych (branża odzieżowa, elektroniczna, spożywcza, kosmetyczna)
  • Lokale gastronomiczne,
  • Lokale usługowe.

Co proponujemy?

Na potrzeby organizacji zewnętrznego, tymczasowego, mobilnego punktu sprzedaży/usługowego/gastronomicznego, oferujemy wynajem kompletnego, modułowego, zadaszonego pawilonu AirClad® wystawienniczego o nietuzinkowym wyglądzie, w kilku wariantach powierzchniowych od 15 m.kw. do 75 m.kw. Istnieje również możliwość postawienia 2 osobnych pawilonów o łącznej powierzchni 90 mw. Poniżej zestawienie najważniejszych cech funkcjonalnych pawilonu:

Porcja danych technicznych:

  • każdy moduł ma wymiary 6×2,5m, wysokość ok 3m (wymiary zewnętrzne)
  • pawilon posiada pełne przeszklenia na froncie i tyle konstrukcji (szyby poliwęglanowe)
  • przesuwne drzwi wejściowe (1 komplet)
  • rampa wjazdowa/wejściowa (opcjonalnie)
  • pompowane poszycie (obieg zamknięty, nie ma konieczności ciągłej pracy dmuchawy) w kolorach białym, czarnym bądź srebrnym ze świetlikami na bokach.
  • prąd doprowadzany jest do pawilonu z najbliższego punktu, zgodnie z zapotrzebowaniem.

Branding:

  • możliwość brandingu na szybach frontowych, tylnych, zarówno od wewnątrz jak i na zewnątrz (przy brandingu zewnętrznym proponujemy wyklejanie na folii typu one-way-vision)
  • branding możliwy również na pompowanych bokach (sugerujemy naklejki o max wymiarze 150x150cm)
  • możliwość wstawienia do wewnątrz zwymiarowanej ścianki z PCV z dowolnym nadrukiem na tył konstrukcji/po bokach.

Wyposażenie:

  • wyposażenie wnętrza w nasze meble i akcesoria wynajmujemy (jeśli jest taka potrzeba :)) w pakiecie razem z pawilonem
  • wewnątrz oświetlenie na listwach podsufitowych oraz ogrzewanie/klimatyzacja
  • możliwość wstawienia do środka sprzętu multimedialnego, różnego rodzaju urządzeń, niezbędnych do prowadzenia działalności.

Proponowane sposoby wykorzystania pawilonu:

  • tymczasowy sklep
  • punkt odbioru zamówień internetowych
  • punkt usługowy
  • punkt gastronomiczny
  • miejsce promocji własnych produktów/usług
  • showroom dla klientów

Gdzie stawiamy pawilony AirClad®?

  • na zewnątrz na powierzchniach utwardzonych (beton, asfalt, kostka brukowa), bądź częściowo utwardzonych (ziemia, trawa).
  • wewnątrz budynków! elementy konstrukcyjne pawilonu wnosimy do wewnątrz w zasadzie każdego budynku, wystarczą standardowe drzwi 80cm, aby wnieść wszystko i rozpocząć montaż.

Biorąc pod uwagę aktualną sytuację proponujemy postawienie pawilonów przed galeriami handlowymi, np. na parkingu, aby klienci kojarzący daną markę z daną galerią, mogli w dalszym ciągu mieć z nią stały, bezpośredni kontakt i móc dokonywać zakupów bądź odbierać zamówienia internetowe.

Jak zatem może wyglądać mój sklep zorganizowany w pawilonie AirClad ? 🙂

Poniżej prezentujemy kilka przykładowych wizualizacji przygotowanych akurat dla sklepu odzieżowego. Mamy oczywiście dowolność aranżacji wnętrza wedle potrzeb czy finalnego przeznaczenia pawilonu, w zależności od prowadzonej działalności. 

Uniwersalność zastosowania pawilonów AirClad® można zobaczyć w galerii wybranych realizacji na stronie https://loungetime.pl/wybrane-realizacje/ – jest ich sporo, zachęcamy do zaglądnięcia 😉 

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu przez naszą stronę internetową: www.loungetime.pl/kontakt bądź bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny:

biuro@loungetime.pl

660 969 736 (Tomek)

512 694 142 (Wojtek)



Udostępnij

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email