pytania

Poznaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania!

Jednym z filarów Loungetime jest kompleksowa obsługa naszego klienta, zarówno w zakresie wypożyczenia i dostarczenia mebli na event, jak i również doradztwo w kwestii aranżacji i zaoferowanie możliwie najlepszego rozwiązania, które zadowoli klienta. Poznaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania!

Na przestrzeni kilku lat istnienia firmy pojawia się wiele, często powtarzających się pytań, dlatego, aby oszczędzić czas naszych klientów, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom i  wybrać te najczęstsze, aby w wyczerpujący sposób odpowiedzieć na nie w niniejszym wpisie.

  1. Czy meble są czyste i zadbane?

Dzięki wypracowanym procedurom obsługi zamówień, zarządzania stanami magazynowymi oraz serwisu posiadanego sprzętu, staramy się dbać o jakość wynajmowanego sprzętu:

  • przed każdym zamówieniem meble są dokładnie sprawdzane, czyszczone,
  • przy pakowaniu zamówienia do auta dostawczego meble są odpowiednio zabezpieczane do transportu (strecz, pokrowce, karton), podłoga w aucie dostawczym wyłożona wykładziną dla zmniejszenia ryzyka uszkodzeń mechanicznych,
  • po przyjeździe na miejsce ZAWSZE każdy mebel jest dokładnie sprawdzany i ewentualne zabrudzenia powstałe podczas transportu są usuwane, dzięki czemu klient dostaje meble w jak najlepszym możliwym stanie

Klient musi jednak pamiętać, że meble są używane, więc mimo naszych starań, ślady użytkowania mogą się znaleźć na niektórych egzemplarzach. Jest to jednak wypożyczalnia, a nie sklep z meblami – trzeba mieć to na uwadze 

2. Czy oprócz pozycji wymienionych na stronie posiadają Państwo np. inne wersje kolorystyczne lub inne modele mebli?

    1. Zawsze do każdego zapytania podchodzimy indywidualnie i jeżeli nie mamy w danym momencie sprzętu, który klient chciałby od nas wynająć, staramy się zaproponować zamienniki, bądź zakup nowego sprzętu specjalnie pod dane zamówienie. Jesteśmy elastyczni, należy jednak pamiętać, że taka propozycja jest również uzależniona od rezultatów uprzedniej kalkulacji opłacalności takiej inwestycji.
    2. Dzięki 6-letniej obecności w branży, mamy sporo różnych kontaktów z producentami i dystrybutorami sprzętu, co stwarza możliwość szybkiego sprowadzenia nowych mebli do danego zamówienia, czy też produkcję pod konkretne zamówienie.
    3. Aktualnie we współpracy z producentem, wprowadzamy na rynek nową linię mebli z pianki poliuretanowej FOMLY®. Ten rodzaj mebli pozwala zaprojektować każdy kształt mebla w dowolnym kolorze z palety RAL, co tym samym wyróżni klienta na tle konkurentów, a nam daje możliwość realizacji niestandardowych zamówień i spełniania  tych potrzeb klientów, które dotychczas nie mogły być zrealizowane.

3. Czy jest minimalna wartość zamówienia?

Zasadniczo nie ma minimalnej wartości zamówienia. Możemy wynająć nawet 1 krzesło/stół, jeśli klient potrzebuje tylko takiej ilości. Natomiast pojawia się wtedy pytanie czy usługa ma być z transportem czy bez, bo przy małych zamówieniach koszty transportu mogą kilkukrotnie przekroczyć koszty samego wynajmu. Klient może oczywiście od nas odebrać sprzęt we własnym zakresie, co obniży koszty po jego stronie.

4. Czy oferujemy transport i obsługę zamówienia?

Jak najbardziej. Oferujemy usługę kompleksową – jeśli klient życzy sobie nasz transport i obsługę to ją zapewniamy. Dostosowujemy auto i ekipę (liczba osób) do danego zamówienia, aby realizacja przebiegła sprawnie. Obsługa obejmuje zwyczajowo:

  1. załadunek
  2. rozładunek na miejscu
  3. wnoszenie, układanie mebli wg aranżacji
  4. pomoc w aranżowaniu przestrzeni jeśli klient nie ma swojej wizji, bądź ma problem, jak określoną ilość mebli najefektywniej rozłożyć w danym miejscu
  5. demontaż
  6. ponowny załadunek mebli po zakończeniu imprezy

Ekipa zawsze ma ze sobą niezbędne narzędzia, środki do czyszczenia mebli i jest w pełni technicznie przygotowana do realizacji danego zamówienia.

5. Czy pomagają Państwo w projektowaniu przestrzeni eventowej na etapie składania zamówienia lub czy pomagają Państwo w aranżowaniu przestrzeni już na miejscu (nawet bez uprzedniego projektu)?

Jesteśmy w stanie pomóc stworzyć aranżację wg wymagań klienta na podstawie otrzymanych informacji, np.:

  1. wymiary pomieszczenia, gdzie meble mają stanąć,
  2. charakter danego wydarzenia: debata, impreza firmowa, koktajl, konferencja, targi itp.
  3. liczba miejsc siedzących niezbędnych do zorganizowania wydarzenia,
  4. proponowana kolorystyka mebli  

Na podstawie wytycznych możemy stworzyć wizualizację 3D w kilku rzutach, aby klient mógł zobaczyć jak dana aranżacja będzie wyglądała w rzeczywistości.

6. Czy meble można brandować i czy możemy je obrandować dla klienta?

    1. Co do zasady brandujemy meble, z których można łatwo ściągnąć później naklejkę czyli głównie elementy twarde/z tworzyw sztucznych/względnie drewna/sklejki: wszystkie meble LED, lady ekspozycyjne, postumenty, witryny etc. NIE BRANDUJEMY mebli miękkich: pufy, sofy, fotele – zdarzało się, że klient wynajmował od nas takie meble i naklejał na nich później swój branding, przez co później dany mebel nie nadawał się do ponownego wykorzystania, ponieważ klej od naklejki wszedł w reakcję z tapicerką mebli (ekoskóra) i wymagał przetapicerowania – koszty takich operacji ponosi już niestety klient.
    2. Projektujemy branding wg zapotrzebowania klienta, produkujemy naklejki, nanosimy je na dany mebel i później usuwamy – usługa kompleksowa wg zapotrzebowania klienta.

7. Czy dowozimy meble za granicę?

Dotychczas najdalej byliśmy w Cannes we Francji, gdzie dostarczyliśmy meble na firmową imprezę dla naszego klienta. Tak więc nie ma problemu z wyjazdem za granicę, wszystko kwestia kosztów logistyki zamówienia.

Jeżeli masz pytanie, na które nie znalazłeś powyżej odpowiedzi, prosimy o kontakt z naszym biurem pod numerami telefonów: +48 512 694 142 lub +48 660 969 736 oraz pod adresem mailowym: biuro@loungetime.pl. Aktualną ofertę naszego asortymentu zawsze znajdziesz na naszej stronie internetowej https://loungetime.pl/.

 

Udostępnij

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email