Jeżeli śledzicie nasz fanpage to pewnie wiecie, że w ostatnich dniach dość intensywnie informowaliśmy o pewnej realizacji, która miała dla nas szczególne znaczenie.
Chodzi o imprezę na krakowskim Rynku, której głównym bohaterem było stoisko promocyjne miasta Gdynia zorganizowane w naszym pawilonie AirClad.
Chociaż jesteśmy firmą z Krakowa to na Rynku Głównym nie mieliśmy jeszcze sposobności ustawiać naszej flagowej konstrukcji czyli AirClada. Nie oznacza to jednak, że w przeszłości nie byliśmy z AirCladem w innych miejscach w Krakowie!
Na Kraków Live Festiwal byliśmy obecni dwa razy, w trakcie edycji 2018 i 2019. Na terenie wydarzenia pojawiliśmy się z naszym pawilonem AirClad w wersji 2-modułowej XPO 6×5m. Ten wariant konstrukcji pojawił się także w trakcie krakowskiego odcinka Tour de Pologne 2019.
W lipcu 2018 nasza konstrukcja stanęła na Placu Wolnica, na krakowskim Kazimierzu. Pawilon AirClad XPO 6×2.5m (jeden moduł) był wówczas istotnym elementem Małopolskiego Festiwalu Smaku.
Katalog realizacji na terenie naszego pięknego miasta uzupełniają jeszcze dwie imprezy pod Centrum Handlowym Bonarka City Center, które przypadły na październik 2020 i maj 2021.

AirClad siódmy raz w Krakowie
Szybko licząc mamy więc 7 realizacji w naszym rodzimym mieście ale właśnie ta niedawna, na Rynku Głównym szczególnie nas ucieszyła. W tym przypadku ogromną rolę odgrywa lokalizacja eventu. AirClad stanął bowiem w samym sercu Starego Miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie Ratusza, Sukiennic i słynnej Skarbonki.
Dodatkowo wydarzenie tworzone wspólnie z realizującą całą serię PROMOTION 360° zostało zaplanowane z wyjątkowym rozmachem. Ideą stoiska promocyjnego było bowiem nie tylko zaznajomienie odwiedzających z ofertą turystyczną i wręczenie materiałów promocyjnych. Chodziło o “przeniesienie Gdyni do Krakowa”, tak aby wewnątrz pawilonu odwiedzający mogli poczuć się przez chwilę jak na drugim końcu Polski.
Wewnątrz zainstalowano ogromny, jasny ekran wyświetlający materiały wideo z plaży, wydmy, nadmorską roślinność i inne charakterystyczne motywy. Z głośników sączyły się odgłosy morza, szum fal, śpiew mew, a aranżację wnętrza dopełniały piasek i rośliny przywiezione z Gdyni.
Rezultat był znakomity, a stoisko promocyjne prezentowało się tak atrakcyjnie, że w pierwszych dniach grudnia ciężko było przejść przez Rynek Główny nie zwracając uwagi na to wydarzenie.

Dobrze nagłośnione i zrealizowane wydarzenie
Imprezie towarzyszyła konferencja prasowa z udziałem przedstawicieli władz Krakowa i Gdyni. O wydarzeniu mogliśmy też czytać m.in. w Krakowskim wydaniu Kraków Nasze Miasto (do artykułu dołączony jest też świetnie zrealizowany film) czy Trójmiejskim wydaniu Gazety Wyborczej.
Realizacja w dniach od 1 do 6 grudnia jest dla nas źródłem wielkiej satysfakcji. Miło jest być częścią tak sprawnie i profesjonalnie zrealizowanego wydarzenia, które dodatkowo odbywało się w sercu naszego macierzystego miasta.
Z imprezy #OdetchnijwGdyni wynieśliśmy też nowe doświadczenia. To właśnie na tym wydarzeniu zastosowane były po raz pierwszy głośniki zewnętrzne zamontowane do konstrukcji pawilonu. Takie rozwiązanie znakomicie sprawdza się gdy tak jak to miało miejsce na Rynku Głównym chcemy emitować dźwięki także na zewnątrz. Dodatkowo głośniki i sam sposób ich osadzenia doskonale wpisują w design całej konstrukcji.
Na podstawie właśnie tych doświadczeń postanowiliśmy wprowadzić nową pozycję na listę opcji dodatkowego wyposażenia naszego pawilonu.

Z naszej strony mamy dla Was jeszcze film podsumowujący całe wydarzenia. Na aftermovie z tej realizacji zobaczycie w jaki sposób wznosimy całą konstrukcję, jak wygląda jej funkcjonowanie w dzień i po zapadnięciu zmroku, a także jak wyjątkowy i uniwersalny design konstrukcji koresponduje z miejską architekturą.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu przez naszą stronę internetową: www.loungetime.pl/kontakt bądź bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny:
660 969 736 (Tomek)
512 694 142 (Wojtek)