champagne-toast

Impreza prywatna/okolicznościowa… wynajmować wyposażenie? Kupować? A może pożyczać od…sąsiadów ?

Organizując imprezę w domu….

Większość z nas od czasu do czasu podejmuje się organizacji imprezy domowej, urodzin, imienin czy np. kolacji wigilijnej. Zastanawiamy się wtedy ilu gości możemy zaprosić, czy mamy miejsce aby takie wydarzenie zorganizować, czy mamy wystarczającą ilość sprzętu: krzeseł, stołów, zastawy stołowej. Z reguły zapraszamy tylko najbliższych, bądź ograniczamy po prostu liczbę osób, dostosowując ją do wielkości pokoju czy ogrodu, w którym możemy posadzić gości. I nie ma w tym złego zupełnie nic złego.. Mierzymy siły na zamiary, nie odwrotnie, ograniczenia staramy się niwelować, myśląc “jakoś to będzie, w końcu zawsze było.. :)”.

Można jednak odwrócić tą kwestię i zadać sobie pytanie: co zrobić, aby zaprosić jednak więcej osób, zrobić imprezę z rozmachem, nie zastanawiając się nad dostępnością krzeseł czy stołów? Wiadomo, najważniejsze szczególnie podczas imprez “posiadówkowych”, typu obiad czy kolacja, jest zapewnienie wystarczającej liczby miejsc siedzących, aby wszyscy goście mogli spokojnie zjeść, nie obijając się łokciami o siebie. Najczęściej jednak nie posiadamy na domowym wyposażeniu krzeseł w ilości 30 sztuk, bądź 10 stołów, aby zorganizować swoją mini-restaurację w mieszkaniu czy domu.

 

Scenariusz nr 1 – Kochanie, idź do sąsiada po krzesła! Brakuje nam.. 14 sztuk 😉

Pierwsza myśl, która się wtedy pojawia to: chodźmy do sąsiada, może ma pożyczyć kilka krzeseł, damy radę! Sąsiad najczęściej pożyczy i z uśmiechem na ustach przyjmie symboliczną “butelkę” bądź.. zaproszenie na imprezę, w zamian za pożyczenie sprzętu.

I tym sposobem po kilku wizytach u sąsiadów mamy skompletowany sprzęt na imprezę: każde krzesło z “innej parafii”, 3 różne stoły – jest dobrze!!! Ale czy na pewno ?! Czy na pewno dobrze to wygląda? Czy goście będą czuć się wygodnie i komfortowo na takiej imprezie? Przecież meble do siedzenia są NAJBLIŻEJ ludzi – dosłownie! Nie można ich nie doceniać!

 

Scenariusz nr 2 – kupujemy brakujące 20 krzeseł i 5 stołów..

Alternatywną opcją, która naturalnie przychodzi w takiej sytuacji do głowy, jest decyzja o zakupie wyposażenia specjalnie na imprezę. I pewnie na kolejne imprezy, które będziemy ochoczo organizować w przyszłości.. Kalkulujemy czy nam się to opłaca, ale zawsze argument “będzie na później, nie zmarnuje się przecież” przemawia do nas najbardziej. Nie zastanawiamy się jednak nad tym co zrobimy z nadmiarem krzeseł i stołów po imprezie, gdzie je będziemy przechowywać i czy warunki w jakich je złożymy do następnej imprezy, na pewno są właściwe i sprzęt nie ulegnie zniszczeniu. Umówmy się, z reguły w blokach mieszkalnych nie mamy na to miejsca, jedynym więc rozwiązaniem jest piwnica bądź strych. Mieszkając w domu mamy pewnie większe możliwości, ale czy na pewno wystarczające? W końcu na 20 nowych krzeseł i 5 stołów też potrzebujemy sporo miejsca i to najlepiej w cieple, bez wilgoci.

 

Czy można tego uniknąć? Pewnie, że można! Wystarczy skorzystać z usług profesjonalistów i WYNAJĄĆ SPRZĘT NA IMPREZĘ.

 

Plusy wynajmu mebli:

Szeroki asortyment do wyboru – możemy dobrać odpowiednie wyposażenie do charakteru imprezy, wystroju mieszkania czy kolorystyki stałych elementów w danym pomieszczeniu.

Transport i montaż/demontaż – zamawiając sprzęt na wynajem możemy zamówić również usługę transportu docelowego, montażu, ustawienia sprzętu w miejscu docelowym i demontażu po imprezie. 

Prostota, łatwość i wygoda  – wybieramy sobie meble na stronie internetowej wypożyczalni, na podstawie zdjęć, wymiarów, opisu przeznaczenia danego sprzętu. Następnie zamawiamy i płacimy również online (jeśli ktoś preferuje gotówkę, również jest taka możliwość). Ekipa techniczna przyjeżdża ze sprzętem, wyładowuje z auta, wnosi, ustawia sprzęt, a po imprezie zabiera go z powrotem. Jakież to proste i komfortowe!

Możliwość konsultacji ze specjalistami od wyposażania imprez – przed podjęciem decyzji możesz skonsultować swoje pomysły na aranżacje pomieszczenia ze względu na charakter imprezy, liczbę gości, planowane atrakcje etc. Jeśli mimo tego nie jesteś pewny/a swojego wyboru, zawsze możesz zamówić wizytę pracownika wypożyczalni w celu oględzin miejsca imprezy.

Nie musisz się martwić o miejsce składowania mebli po imprezie – cały wynajęty sprzęt zostanie odebrany z Twojego domu/mieszkania przez ekipę techniczną i na tym kończy się Twoja rola – możesz spokojnie odpocząć po imprezie 😉 Jest to na pewno duży plus w porównaniu do konieczności zorganizowania miejsca w domu/mieszkaniu do przechowania sprzętu, często wielkogabarytowego, co niejednokrotnie jest sporym problemem.

My dbamy o nienaganną czystość i kompletność wynajmowanych mebli! Ty możesz skupić się na innych tematach organizacyjnych przed imprezą 😉 Ma to duże znaczenie szczególnie w porównaniu do sytuacji ze sprzętem pożyczanym od sąsiadów, bądź wyciąganym z piwnicy, żeby tylko uzbierać wystarczającą liczbę krzeseł czy stołów. Najczęściej taki sprzęt jest już mocno zmęczony życiem, zniszczony bądź niekompletny – meble wynajmowane co do zasady muszą być CZYSTE, ZADBANE i KOMPLETNE! To powinna być główna rola każdej wypożyczalni, aby meble były schludnym, eleganckim elementem wystroju, a nie tylko miały wartość użyteczną. Nie mogą więc być brudne, połamane i zniszczone.

Akcesoria wystroju imprezowego wnętrz (bądź zewnętrza:)) – niewielu z nas zdaje sobie sprawę, że oprócz mebli do siedzenia, tak samo ważne są różnego rodzaju dodatki, akcesoria wystroju, które budują wyjątkowy klimat imprezy. Możesz skorzystać z szerokiego asortymentu wynajmu mebli podświetlanych LED, barów, hokerów barowych, czy dodatków w postaci lampionów, poduszek, wazonów, szatni dla gości (!), roślin, ogrzewaczy ogrodowych, namiotów czy np. dodatkowych lodówek na napoje. Możliwości jest naprawdę sporo i bezsprzecznie są to elementy, które ułatwiają życie podczas samej imprezy i ściągają z nas stres podczas jej organizacji. Dzięki temu zabezpieczysz się przed wszelkimi sytuacjami nieprzewidzianymi, typu pogorszenie pogody podczas eventu ogrodowego albo nagle zwiększona liczba zainteresowanych przyjściem gości na imprezę.

Skorzystaj z kontaktów wypożyczalni eventowych w branży organizacji wydarzeń! Niejednokrotnie oprócz brakujących krzeseł, stołów, stolików czy foteli, potrzebujemy jeszcze zorganizować catering, dodatkowe oświetlenie ogrodu, zadaszenie na wypadek deszczu czy np. nagłośnienie, aby nieco głośniej puścić ulubioną muzykę podczas imprezy. Wypożyczalnie mebli i akcesoriów eventowych mają szerokie kontakty w branży, znają firmy zajmujące się cateringiem czy techniką sceniczną (oświetlenie, nagłośnienie) i cały asortyment, o ile nie znajduje się w ofercie wybranej wypożyczalni, mogą za Ciebie (i dla Ciebie :)) podnająć i przetransportować razem z meblami, zamontować i przeprowadzić krótki instruktaż, jeśli sprzęt tego wymaga. 

…a catering?

Z cateringiem rzecz się ma zgoła inaczej: to już ściśle domena firm wyspecjalizowanych w przygotowywaniu posiłków i wypożyczalnie sprzętu (a na pewno my:)) nie chcą pośredniczyć w ustalaniu imprezowego menu. Zawsze jednak możesz skorzystać z rekomendacji wypożyczalni, z którą współpracujesz i wybrać zaufanego dostawcę.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat organizacji wyposażenia na imprezy prywatne?  Skontaktuj się z nami!

tel. 660 96 97 36 (Tomek Powroźnik),

tel. 512 69 41 42 (Wojtek Powroźnik),

e-mail: biuro@loungetime.pl

 

* obrazy wykorzystane w tym artykule zostały pobrane z serwisu www.freepik.com 

Udostępnij

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email