FAQ AirClad

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:

Krok 1: prosimy o wysłanie wiadomości mailowej na adres biuro@loungetime.pl ze szczegółami tj.:

  • ilość modułów
  • przeznaczenie
  • branding
  • miejsce realizacji
  • dokładny termin montażu: dzień/godzina
  • dokładny termin demontażu: dzień/godzina
  • dane kontaktowe: numer telefonu

Krok 2: przygotowujemy wycenę i wysyłamy mailowo

Krok 3: po zaakceptowaniu oferty podpisujemy umowę i przechodzimy do płatności zadatkowej (najczęściej 50% wartości zamówienia).

Krok 4: po otrzymaniu przelewu dokonujemy rezerwacji sprzętu na dany termin i przystępujemy do realizacji.

Preferowanym środkiem komunikacji jest rozmowa telefoniczna, z zastrzeżeniem, że wszystkie istotne ustalenia muszą znaleźć się również w korespondencji mailowej, a później w ofercie/umowie – dla uniknięcia potencjalnych sytuacji spornych dla OBU stron 😉

BRANDING I WYPOSAŻENIE WNĘTRZA

Branding zewnętrzny:

  • branding na szybach pawilonu (szyby wykonane z poliwęglanu litego 8mm) wraz z powierzchnią szyb na drzwiach wejściowych – wyklejenie jednostronne/obustronne w zależności od potrzeb. Maksymalna powierzchnia wyklejenia to ok 18 m2 (front) oraz 18 m2 (tył). Projekt po stronie Klienta.

  • branding na poszyciu pawilonu – naklejki na bokach o max wymiarze 150x150cm.

  • wyklejenie frontowych bądź tylnych ram konstrukcyjnych pawilonu.

Branding wewnętrzny:

  • branding na ramach wolnostojących – zadruk na płótnie. Ramy posiadają różne rozmiary, oferujemy możliwość wykonania ram na zamówienie pod konkretny rozmiar dostosowany do aranżacji wnętrza pawilonu.

  • wszelkiego rodzaju ścianki wystawiennicze, roll-upy etc. – dowolna aranżacja wewnątrz pawilonu.

Dajemy klientom do dyspozycji nasze meble i akcesoria eventowe do dowolnego wykorzystania wewnątrz pawilonu: www.loungetime.pl/oferta – wyposażenie meblowe udostępniamy gratisowo (w cenie wynajmu pawilonu).

LOGISTYKA ZAMÓWIEŃ (transport, montaże, demontaże)

Orientacyjna waga wszystkich elementów konstrukcyjnych:

  • 1 moduł: ok. 1300 kg
  • 2 moduły: ok. 2600 kg
  • 3 moduły: ok. 3900 kg
  • 4 moduły: ok. 5200 kg
  • 5 modułów: ok. 6500 kg.

Waga dotyczy ram i belek konstrukcyjnych, podłogi, poszycia, szyb, maskownic, drzwi i rampy najazdowej, bez opcjonalnego wyposażenia wnętrza.

W zależności od wielkości pawilonu orientacyjny czas montażu i demontażu wraz z załadunkami wynosi:

  • 1 moduł: 4-6h montaż + 4-6h demontaż
  • 2 moduły: 4-6h montaż + 4-6h demontaż
  • 3 moduły: 5-7h montaż + 5-7h demontaż
  • 4 moduły: 5-7h montaż + 5-7h demontaż
  • 5 modułów: 6-8h montaż + 6-8h demontaż

Załadunki i rozładunki średnio: dodatkowo 2-4h.

Czas montażu i demontażu może się różnić w zależności od warunków panujących na miejscu realizacji: odległość od auta ciężarowego, trudny teren, duże spadki poziomu terenu, konieczność wnoszenia elementów do środka budynku/namiotu, pokonywanie schodów etc.

Kilka najważniejszych kwestii technicznych:

  • konieczny podjazd autem ciężarowym typu solówka (min. 6 ton) lub naczepa/TIR bezpośrednio pod miejsce montażu. Dopuszczalna odległość od miejsca parkowania auta do miejsca montażu to 20m.
  • teren powinien być stabilny i równy, akceptowalny spadek terenu to 2,5 stopnia (ok 25 cm na odcinku o długości 6m – długość ram konstrukcyjnych pawilonu),
  • wolne miejsce o powierzchni min. 50 m.kw. na rozłożenie elementów konstrukcyjnych pawilonu oraz wyposażenia w miejscu montażu.
  • minimalna wysokość przestrzeni montażowej nie mniejsza niż 400 cm.
  • przyłącze prądu o mocy min. 5kW niezbędne do napompowania poszycia, podłączenia oświetlenia wewnętrznego pawilonu oraz montażu przenośnego klimatyzatora.

Ekipa techniczna liczy minimum 5 osób do max 8 osób (w zależności od wielkości zamówienia, długości okienka czasowego na montaż/demontaż czy warunków technicznych panujących na miejscu realizacji). Najczęściej ekipa liczy 5-6 osób, co pozwala na maksymalnie efektywną pracę.

Niestety nie. Montaże i demontaże prowadzone są tylko i wyłącznie przez naszą, wykwalifikowaną ekipę z ponad 3-letnim doświadczeniem w montowaniu konstrukcji wystawienniczych AirClad.

Nie prowadzimy szkoleń/instruktażu z montażu i demontażu, jest to temat zbyt obszerny i szczegółowy, a odpowiedzialność za poprawne zmontowanie konstrukcji zbyt duża, aby obarczać tym naszych klientów.

Oczywiście, że tak! Jeśli klient ma możliwość zorganizowania własnego transportu np. niższym kosztem, dla nas nie stanowi to problemu. Rekomendujemy tylko konkretne auto w zależności od niezbędnej wielkości ładunku. Najczęściej są to auta typu:

  • solówka (min. 6,5m długości) – od 1 do 3 modułów pawilonu
  • naczepa/TIR – pow. 3 modułów pawilonu
  • umawiamy się na konkretny termin i nasza ekipa prowadzi załadunek, a później rozładunek po zakończonej realizacji
    Fakt organizacji transportu na własną rękę przez klientów, musi znaleźć odzwierciedlenie w podpisywanej umowie najmu

W pierwszej kolejności prosimy o pytanie o przedłużenie terminu wynajmu drogą mailową najpóźniej na 7 dni przed ustalonym w umowie terminem demontażu. Musimy sprawdzić czy wypożyczony sprzęt jest dostępny na kolejne dni. Jeśli istnieje konflikt z innymi zamówieniami, umawiamy się na demontaż w pierwotnie ustalonym terminie.

Jeśli natomiast sprzęt jest “wolny”, dokonujemy przeliczenia kosztów wynajmu i przesyłamy klientowi aktualizację oferty do weryfikacji.

FORMY I TERMINY PŁATNOŚCI

W przypadku wynajmu pawilonów AirClad, ze względu na kwoty przekraczające 15000 zł netto akceptujemy wyłącznie płatności przelewem.

Standardowo zadatek 50% wartości zamówienia płatny jest do 3 dni po podpisaniu umowy wynajmu pawilonu. Pozostałe 50% płatne jest w terminie 14 dni od momentu wystawienia faktury końcowej, po zakończeniu realizacji (po demontażu). W przypadku wynajmów długoterminowych (przekraczających 14 dni), płatność końcowa realizowana jest po zakończeniu montażu pawilonu.

CENNIK USŁUG

Wszystkie cenniki znajdują się w materiałach do pobrania na stronie: www.loungetime.pl/pobierz-materialy

Jak najbardziej! Wszystkie materiały są do pobrania na stronie: www.loungetime.pl/pobierz-materialy

  • kompletny pawilon z drzwiami przesuwnymi zamykanymi na klucz i poszyciem w wybranym kolorze
  • rampa najazdowa
  • wykładzina na podłodze wewnątrz pawilonu
  • oświetlenie wnętrza pawilonu: listwy oświetleniowe podwieszane na belkach podsufitowych
  • wyposażenie wnętrza w wybrane z naszej oferty meble i akcesoria
  • klimatyzator przenośny z funkcją ogrzewania
Stawki za [km]
naczepa/TIR6 zł netto/km
auto ciężarowe typu “solówka”5 zł netto/km
auto dostawcze do 3,5t2,5 zł netto/km
auto osobowe (transport ekipy)1 zł netto/km
Ryczałt za transport do 100 km od Krakowa 
naczepa/TIR1200 zł netto
auto ciężarowe typu “solówka”1000 zł netto
auto dostawcze do 3,5t500 zł netto
auto osobowe (transport ekipy)250 zł netto
BRANDING ZEWNĘTRZNY
druk, wyklejenie szyb pawilonu wg projektu 150 zł netto / m2
naklejka na poszyciu pawilonu 150 zł netto / m2
wyklejenie ram pawilonu 150 zł netto / m2
zmiana koloru rampy najazdowej 1200 zł netto
BRANDING WEWNĘTRZNY Ramy wolnostojące
koszt wykonania ramy wolnostojącej STANDARD wg zadanych wymiarów od 150 zł netto / m2
koszt wykonania ramy wolnostojącej podświetlanej LED wg zadanych wymiarów od 300 zł netto / m2
koszt zadruku full color na płótnie (dwustronny/jednostronny) 120 zł netto / m.kw
Powyższe ceny obejmują m.in. dostosowanie plików do druku, transport elementów do wyklejenia do/z drukarni, wyklejanie, ściąganie naklejek, czyszczenie elementów z kleju i wszelkie inne czynności dodatkowe, niezbędne do obrandowania pawilonu.

Nie naliczamy dodatkowych kosztów oprócz wyżej wymienionych, chyba, że zamówienie tego wymaga, np.

klient życzy sobie zakup dodatkowych sprzętów, których nie mamy w ofercie
klient życzy sobie projektu aranżacji wnętrza
potrzebna jest wykładzina w niestandardowym kolorze
podłoga ma być wykonana z paneli drewnianych
zmiana brandingu w trakcie trwania wynajmu
wymiana wyposażenia wnętrza w trakcie trwania wynajmu
etc.
Każdy dodatkowy koszt jest wyceniany osobno i wyszczególniony w ofercie. Nic nie ukrywamy! 🙂

Nasi klienci

Do tej pory zaufali nam