Event Marketing 2018

Event Marketing 2018

Poznaj najnowsze trendy i zobacz, jak sprawić, żeby Twoje wydarzenie porwało tłumy. Zastanawiałeś się nad tym, co sprawia, że jedno wydarzenie potrafi przyciągnąć setki, a nawet tysiące osób, a inne przechodzą bez echa, jak gdyby nigdy ich nie było?

Jakie trendy będą na topie w 2018 roku i na czym się skupić, aby organizowane przez Ciebie eventy odnosiły sukcesy?

Zapytaliśmy najlepszych z branży eventowej, jak powinno wyglądać perfekcyjne wydarzenie. Takie, które nie tylko przyciągnie tłumy, ale też pozwoli uczestnikom doskonale się bawić oraz zachować wspaniałe wspomnienia. Poznaliśmy też ich przewidywania na temat trendów w organizacji eventów na rok 2018. Jesteśmy przekonani, że to, co przeczytasz w tym raporcie, mocno Cię zaskoczy i pomoże w wejściu na wyższy poziom organizacji imprez firmowych i nie tylko!

         
         

Poznaj naszych ekspertów:

Adam Bosy
Adam Bosy Event director FX events, z zamiłowania podróżnik i entuzjasta turystyki aktywnej. Organizator gier terenowych i fabularnych.
Paulina Pięta
Paulina Pięta Pomysłodawczyni spotkań networkingus, konferencji Eventsfestival.pl. Marketing manager w Ośrodku Polanika oraz autorka bloga Eventualnie.com.
Agnieszka Huszczyńska
Agnieszka Huszczyńska Założycielka i współwłaścicielka agencji Evential. Pomysłodawczyni Forum Branży Eventowej.
Agnieszka Kamińska
Agnieszka Kamińska  Brand Manager w jednej z największych agencji PR – Fashion PR.  Opracowywała kampanie, strategie oraz przygotowywała eventy dla marek takich jak: Parfois, Lee, Wrangler, Vagabond, Dr. Martens, GO Sport i wielu innych.
Damian Kość
Damian Kość Młody i utalentowany iluzjonista o międzynarodowych aspiracjach. Wielokrotny zdobywca prestiżowych nagród w różnych dziedzinach iluzji. Wykładowca podczas Ogólnopolskich Zlotów Iluzjonistycznych.
Tomasz Powroźnik
Tomasz Powroźnik Współzałożyciel wypożyczalni mebli i akcesoriów eventowych LOUNGETIME. Uwielbia tworzyć i wdrażać innowacyjne rozwiązania w biznesie, miłośnik podróży i dobrych seriali. Pasjonat NBA, zapalony czytelnik biografii wielkich ludzi.

Twórz eventy, których branża nie zapomni

Poniżej możesz pobrać pełną wersję raportu Event Marketing 2018, w którym znajdziesz konkretne i wartościowe wskazówki dotyczące organizacji nieszablonowych i zapadających w pamięć eventów — takich, obok których nikt z branży nie przejdzie obojętnie! Cenimy Twój czas, dlatego wybraliśmy tylko najsmaczniejsze kąski, które zebrane w jedną całość tworzą konkretny przepis na wydarzenie doskonałe.          

Jeżeli uważasz, że bezpłatne tworzenia tak wartościowych materiałów ma sens, to będziemy wdzięczni za podanie artykułu dalej.

 

Podobne wpisy