Kawiarenka De’Longhi - Pawilon AirClad

Perfetto! Brad Pitt zaprasza do kawiarenki w pawilonie AirClad.

Nasz pawilon udowodnił niezwykłą przydatność w przedsięwzięciu będącym częścią międzynarodowej akcji promocyjnej marki De’Longhi.

Na zlecenie agencji Silesia Promotion staliśmy się częścią kampanii reklamowej, której globalnym ambasadorem został Brad Pitt. Chodzi o akcje marketingową opatrzoną hasłem „Perfetto, ​​​​​​​od ziarenka do ​​​​​​​filiżanki kawy” promującej ekspresy automatyczne De’Longhi.

Jako Loungetime mamy w tej operacji swój udział jako dostawca konstrukcji AirClad, która przez miesiąc ma pełnić rolę kawiarni ulokowanej w bardzo atrakcyjnej lokalizacji, a mianowicie przed wejściem do Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie.

Przytulne i funkcjonalne wnętrze kawiarni Wnętrze kawiarni De’Longhi. Klimat tworzy dodatkowo podłoga z wzorem drewna.

AirClad sprawdzi się jako kawiarnia?

O niezwykłości przestrzeni wystawienniczych AirClad pisaliśmy już na naszym blogu ponad 3 lata temu. Mimo upływu czasu żadna z istotnych cech tej konstrukcji nie straciła swojej aktualności, a AirClad w ciąż jest najlepszym pomysłem jeżeli chcesz stworzyć punkt przyciągający uwagę swoją atrakcyjną formą.

O tym, że AirClad będzie najlepszym rozwiązaniem do stworzenia kawiarenki De’Longhi zadecydowały m.in.:

szerokie spektrum możliwości brandingu (okna, drzwi i poszycie)
wnętrze pawilonu pozostaje funkcjonalne niezależnie od warunków atmosferycznych (klimatyzacja i ogrzewanie)
personalizacja układu wnętrza i możliwość dostosowania wyposażenia do aktualnych wymogów instytucji nadzorujących (stacja do dezynfekcji rąk, umywalka)
możliwość zastosowania indywidualnego wzoru podłogi nawiązującego do klimatu kawiarni

Ponieważ kawiarnia stanowi element większej całości jaką jest międzynarodowa kampania realizowana za pośrednictwem różnych mediów, niezwykle istotne było nadanie konstrukcji wyglądu zgodnego z typografią, kolorystyką i akcentami graficznymi całego przedsięwzięcia.

W przypadku konstrukcji AirClad do dyspozycji były ogromne powierzchnie szyb na obydwu końcach pawilonu, które pokryto nadrukiem wykonanym na folii dziurkowanej (one way vision). Dedykowane grafiki pokryły także szklenia rozsuwanych drzwi, a spójność wizualną dopełniło malowanie podestu wejściowego zgodne z kolorystyką marki.

Pawilon AirClad od Loungetime usytuowany przed wejściem do Galerii Złote Tarasy w Warszawie

Wyposażenie odpowiadające bieżącym wymogom

Obok opatrzonych stosownym brandingiem mebli i serca całego wydarzenia czyli ekspresów do kawy, wewnątrz pawilonu musiały znaleźć się umywalka, klimatyzatory czy stacja do dezynfekcji rąk.

Ogromnym atutem pawilonu AirClad dostarczanego przez Loungetime jest szerokie spektrum wariantów wyposażenia, na które składać mogą się nie tylko meble wypoczynkowe, krzesła konferencyjne, stoliki, sztuczne kwiaty czy oświetlenie, a także takie elementy, których wymaga od nas aktualna sytuacja sanitarna.

Istotnym elementem zapewniającym komfort we wnętrzu jest moduł klimatyzacji. Jego zastosowanie pozwoliło nie tylko na utrzymanie stałej temperatury ale także poziomu wilgotności powietrza niezależnie od warunków na zewnątrz.

Uniwersalność zastosowania pawilonów AirClad® można zobaczyć w galerii wybranych realizacji na stronie https://loungetime.pl/wybrane-realizacje/ – jest ich sporo, zachęcamy do zaglądnięcia 😉 

Wystarczy jedynie względnie płaska przestrzeń i dostęp do elektryczności

Aby mogła powstać opisywana dziś kawiarnia lub każda inna forma ekspozycji z wykorzystaniem naszego pawilonu AirClad wystarczy zapewnić względnie płaski teren oraz dostęp do elektryczności.

Wszystkie elementy wyposażenia takie jak oświetlenie czy klimatyzacja można obsłużyć z gniazd elektrycznych 230V. Dodatkowa umywalka wyposażona jest we własne zbiorniki, które pozwalają na komfortową eksploatację nawet przez cały dzień.

Wnętrze kawiarni De’Longhi zorganizowanej w pawilonie AirClad
Wnętrze kawiarni De’Longhi zorganizowanej w pawilonie AirClad

AirClad od Loungetime to forma, której nie trzeba wiele aby przyciągać uwagę przechodniów.

Branding i ciekawe wyposażenie pawilonu to jedno ale AirClad to atrakcja sama w sobie. Jego nowoczesna i intrygująca forma łącząca w sobie cechy namiotu pneumatycznego z elementami solidnej konstrukcji stalowej skupiając uwagę wszędzie tam gdzie się tylko pojawi.

AirClad to konstrukcja powstająca w duchu #FastArchitecture czyli nurtu, który zakłada tworzenie efektownych i funkcjonalnych konstrukcji w czasie odpowiadającym rytmowi branży eventowej.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu przez naszą stronę internetową: www.loungetime.pl/kontakt bądź bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny:

biuro@loungetime.pl

660 969 736 (Tomek)

512 694 142 (Wojtek)


Udostępnij

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email