SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:

W jaki sposób wygląda składanie zamówienia?

Krok 1: prosimy o wysłanie wiadomości mailowej na adres biuro@loungetime.pl ze szczegółami tj.:


-ilość mebli

-rodzaj mebli

-miejsce dostawy

-dokładny termin dostawy: dzień/godzina

-dokładny termin odbioru: dzień/godzina

-dane kontaktowe: numer telefonu


Krok 2: przygotowujemy wycenę i wysyłamy mailowo


Krok 3: po zaakceptowaniu oferty wystawiamy fakturę proforma na przelew celem potwierdzenia rezerwacji. W przypadku małych zamówień do 500 zł istnieje możliwość rozliczenia gotówką na miejscu przy odbiorze mebli.


Krok 4: po otrzymaniu przelewu dokonujemy rezerwacji sprzętu na dany termin i przystępujemy do realizacji.

Czy jest możliwy odbiór mebli we własnym zakresie?

Oczywiście! Oferujemy klientom możliwość odbioru mebli od nas z magazynu i zwrotu własnym transportem.

W jaki sposób mam się przygotować jeśli zdecyduję się na odbiór mebli własnym samochodem?

Meble są zawsze przygotowane do transportu, odpowiednio opakowane i zabezpieczone przed ewentualnym zniszczeniem (strecz, pokrowce, kartonowe pudła). Zapewniamy również wszelkie dodatkowe elementy zabezpieczające na czas transportu: kartonowe przekładki, wykładzina, gąbki, pasy/gumy transportowe. Pomagamy w załadunku/rozładunku mebli i nadzorujemy cały proces aby przewożone meble dotarły bezpiecznie na miejsce.

W przypadku gdy klient zdecyduje się na transport własnym samochodem, obsługa podczas załadunku i rozładunku mebli jest całkowicie bezpłatna.

W jaki sposób mam się przygotować jeśli zdecyduję się na odbiór mebli własnym samochodem?

Meble są zawsze przygotowane do transportu, odpowiednio opakowane i zabezpieczone przed ewentualnym zniszczeniem (strecz, pokrowce, kartonowe pudła). Zapewniamy również wszelkie dodatkowe elementy zabezpieczające na czas transportu: kartonowe przekładki, wykładzina, gąbki, pasy/gumy transportowe. Pomagamy w załadunku/rozładunku mebli i nadzorujemy cały proces aby przewożone meble dotarły bezpiecznie na miejsce.

W przypadku gdy klient zdecyduje się na transport własnym samochodem, obsługa podczas załadunku i rozładunku mebli jest całkowicie bezpłatna.

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Nie mamy ustalonej minimalnej wartości zamówień. Obsługujemy WSZYSTKIE zamówienia! Można u nas wynająć nawet pojedyncze krzesło czy stolik.

Natomiast zastrzegamy sobie możliwość odmowy transportu i obsługi zamówienia, jeśli koszt wynajmu mebli nie przekracza 1000 zł netto – wtedy rekomendujemy klientom organizację transportu we własnym zakresie.

Czy jest możliwość odbioru/zwrotu mebli w dni weekendowe?

Co do zasady staramy się być maksymalnie elastyczni wobec klientów, ale nie zawsze w weekend jesteśmy na miejscu. Często realizujemy większe zamówienia wyjazdowe właśnie w weekendy, więc ewentualne odbioru/zwroty sprzętu w sobotę i niedzielę mogą być utrudnione. Jeśli jest to możliwe, staramy się realizować odbiory w piątek, a zwroty w poniedziałek, szczególnie w przypadku mniejszych zamówień do 1000 zł. Nie jest to jednak reguła, gdyż do każdego zamówienia staramy się podchodzić indywidualnie – szczegóły dot. realizacji zleceń ustalamy z każdym klientem osobno.

Czy wynajem mebli wymaga podpisania umowy?

Nie. Zamówienia na wynajem mebli realizujemy w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy (tzw. packlista), który zawiera wszelkie wymagane informacje wraz z treścią dot.


odpowiedzialności klienta za sprzęt będący przedmiotem najmu.

Wzór protokołu można zobaczyć tutaj: !!!podstawić link do przykładowej packlisty w PDF!!!

Czy mogę przedłużyć wynajem sprzętu?

W pierwszej kolejności prosimy o pytanie o przedłużenie terminu wynajmu drogą mailową najpóźniej na 1 dzień przed ustalonym wcześniej terminem zwrotu mebli. Musimy sprawdzić czy wypożyczony sprzęt jest dostępny na kolejne dni. Jeśli istnieje konflikt z innymi zamówieniami, prosimy o zwrot w pierwotnie ustalonym terminie.


Jeśli natomiast sprzęt jest “wolny”, klient może go zatrzymać, a my dokonujemy przeliczenia kosztów wynajmu i zmieniamy w systemie terminy rezerwacji. Jeśli okres przedłużenia wykracza poza wcześniej ustalony i cena wzrasta (np. wchodzimy w okres cenowy wynajmu 4-7 dni), przesyłamy do klienta taką informację z prośbą o akceptację.

FORMY I TERMINY PŁATNOŚCI

Jakie są formy płatności?

-przelew

-gotówka

-BLIK (płatność bezpośrednio na nr telefonu)

Czy jest możliwość płatności kartą na miejscu?

Niestety obecnie nie ma takiej możliwości.

Czy oferują Państwo wydłużone terminy płatności?

Większość zamówień realizowanych jest na podstawie przedpłaty (faktura proforma). Przedpłata jest jednocześnie potwierdzeniem rezerwacji sprzętu.

dla stałych klientów oferujemy wydłużone terminy płatności (od 7 do 21 dni) – do negocjacji.

CENY

Gdzie mogę znaleźć ceny wynajmu mebli?

Wszystkie cenniki znajdują się w materiałach do pobrania na stronie: www.loungetime.pl/pobierz-materialy

Czy cena wynajmu mebli obejmuje również ich transport we wskazane miejsce?

Nie, ceny wynajmu nie obejmują kosztów transportu. Jeśli klient oczekuje od nas transportu doliczamy dodatkowe koszty:


-transport na terenie Krakowa (oraz max do 15 km od granica Krakowa): minimum 200 zł netto (dostawa i odbiór), w zależności od wielkości zamówienia.

-transport poza Krakowem: stawka 2 zł netto/km, liczona w obie strony (dostawa+powrót, odbiór-powrót).

Czy ceny wynajmu mebli obejmują obsługę techniczną zamówienia (rozładunek, wnoszenie, ustawianie)?

Nie, ceny wynajmu nie obejmują kosztów obsługi. Każdorazowo obsługa techniczna jest wyceniana indywidualnie w zależności od:


-wielkości zamówienia (ilość i typ mebli)

-warunków technicznych na miejscu dostawy (parter/piętro/schody/wąska klatka schodowa/odległość od miejsca postoju auta etc.).

-godzin pracy (wyższa stawka przy pracy w godzinach nocnych)


Od ww. warunków zależy dobór odpowiedniej liczby pracowników ekipy technicznej oraz czasochłonność montażu i demontażu, co automatycznie wpływa na łączny koszt usługi. Wyjściowa stawka godzinowa pracy 1 os. to 50 zł netto/h. W przypadku realizacji weekendowych i nocnych stawka jest wyższa o 50%.

Czy za każdy dzień wynajmu naliczana jest ta sama kwota za sztukę?

Nie, wszystkie ceny podane w cenniku dotyczą wynajmu na dany okres:


1-3 dni

4-7 dni

8-10 dni

11-14 dni


Przykładowo: jeśli w cenniku wynajem stolika kosztuje 55 zł netto/szt. (1-3 doby), jest to cena łącznie za cały okres max do 3 doby/szt. Nie naliczamy więc 55 zł za każdy dzień.

NASI KLIENCI

DO TEJ PORY ZAUFALI NAM

Kontakt

LOUNGETIME - Wyposażamy wydarzenia

Informacje

Oferta

Właścicielem marki Loungetime – Wyposażamy wydarzenia! jest firma ALTERBIZ Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Kamienna 10,

31-403 Kraków, NIP: 677-239-27-82, REGON: 362559681, KRS: 0000577488.

Pawilony ekspozycyjne i meble eventowe na wynajem

Kraków, Katowice, Poznań, Rzeszów, Warszawa, Wrocław, Łódź

Wszelkie prawa zastrzeżone Loungetime

Kontakt

LOUNGETIME - Wyposażamy wydarzenia

Informacje

Oferta

Właścicielem marki Loungetime – Wyposażamy wydarzenia! jest firma ALTERBIZ Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Kamienna 10,

31-403 Kraków, NIP: 677-239-27-82, REGON: 362559681, KRS: 0000577488.

Your Website
💬

Pawilony ekspozycyjne i meble eventowe na wynajem

Kraków, Katowice, Poznań, Rzeszów, Warszawa, Wrocław, Łódź

Wszelkie prawa zastrzeżone Loungetime

Twój koszyk jest pusty Kontynuuj
Koszyk
Suma częściowa:
Zniżka 
Zniżka 
Pokaż szczegóły
- +
Wyprzedane